Året i bilder!

Det gågna årets förändringar! (:

Januari- Ser ut som en räka, klenis.

Februari-Såg ut som skit, med hår som var illa, men en snygg tröja!

Mars-Ida had fun styling me, men fortfarande lika klen.

April- Alex blev lite tuffare, men fortfarande klenis.

Maj- Med ett leende på läpparna.

Juni- Då det blev illa igen, men skolavslutning var ett plus!

Juli-En trött chey på bröllop.

Augusti-Rött blev det och gladaste tiden!

September-Kände mig tjockast men också rödast.

Oktober-Jag fluffade upp mitt röda hår och satte på mig en schöön tröja.

November-Jag hoppade i snön efter ett dumt logginlägg på facebook.

December-Jag färgade håret mer brunt än rött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0